۵ پاسخ

چرا شیرخشک ندی ؟شیر خشک کم کم تا دو سال باید بدی چون ویتامین هایی داره که پاستوریزه نداره

چرا همچین تصمیماتی میگیرید ؟
نیازه اون بچه تا ۲ سالگی شیر خشک خودشه وگرنه ویتامینای بدنشو تو حساس ترین دوره رشدشو متوقف میکنی.
شیر پاستوریزه خاصیتی نداره.
حتی سیرشم نمیکنه انگار داری ب بچه اب میدی
این تفکراتو بزارید کنار اگ بخاطر هزینه هاشه.از خودتون بزنید ن از شکم بچه

من پسرم تا۵سالگی شیرخشک میخورد...شیرخشک خیلی ویتامین داره چرابایدقطع کنی ظلمه به بچه

عزیزم خیلی زوده...

خودمم کم چرب بهش میدم اونم سرد بنی نه خیلی سرده گرم نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان سه تا نی نی🥹 مامان سه تا نی نی🥹 ۵ ماهگی