۹ پاسخ

منم رد دادم دیگه ، خونه ام شده میدون جنگ نمیتونم هیچ کاری بکنم از دست و پا افتادم بسکه لا جون و گشنه ام

من هنوزم دارم اما کمتر

منم ویاردارم نمیتوانم غذا بخورم هیچی دوست ندارم ،مگر بزور چیزی بخورم 😐😐😥

از۱۴ کمتر میشه اما من ک ۱۶ هستم هنوزم هست البته بدن با بدن فرق داره همینجا من خیلیا رو دیدم از۱۲و ۱۳ کم شده بعضیا هم تا هفتع بالاتر هنوز هست انشالله بهمون خدا کمک میکنه

منم دارمممم😫

من هنوز ادامه داره تازه دکترمم بهم گفت دو هفته استراحت مطلق بشم🥲 برقا هم میره هی میپزم از گرما تکونم نمیتونم بخورم، یعنی دلم‌میخواد دست بندازم یقه خودمو جر بدم😂

من امونم بریده لب ب هیچی نمیتونم بزنم حتی آب

بستگی داره ۱۴،۱۵بشی تموم میشه دیگه احتمالا

من ۱۶ ام هنوز همونم

سوال های مرتبط

مامان صدرا و ماهلین مامان صدرا و ماهلین ۱ ماهگی
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی