۸ پاسخ

رب به رب انار سیرابی

بوی گلاب و هل و زنجبیل باهم

بوی لیموترش تازه
رفع یبوست مهمم

خوردن نون خشک

من که هنوز منتظرم ولی دیگه اون بالا اوردنای وحشیانه که خونه میومد تموم شده

۱۴ هفته که تموم شد تا ۲ هفته خیلی خوب بودم یعنی تا ۸۰ درصد خوب شدم . واقعا شفا گرفتم . اما الان چند روزه از ۷-۸ شب یه بعد دوباره حالت تهوع شدید میگیرم ولی بالا نمیارم

بخدا منم‌ خیلی اذیتم

منم هنوز حالت تهوع دارم بالا میارم معده درد دارم
میگن سه ماهه اول تمام بشه بهتر میشی

تازه اول راهی😄فقط ۳ ماه به اون ور بهتر میشی ولی نه کامل ازبین بره

یسریا سه ماه اول فقط دارن یسریا تا اخر بارداری

هنوز تموم نشده واسه من

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان صدرا و ماهلین مامان صدرا و ماهلین ۱ ماهگی