بیرون روی از علائم بارداری هستش؟

۸ پاسخ

بیرون روی برا شماره ۱ یا ۲؟

بلهههههههه

فک کنم
نمیدونم برا همه مثه همه یانه ولی من هر یه نیم ساعت گلاب به روتون دسشویی بودم و مثبت بودم خداروشکر

منم این علامتو داشتم

منم ببخشید اسهال شده بودم و معده درد ک فهمیدم باردارم

اره هست

عزیزم منوشماموعدمون یکی بود من دیروز پری شدم شماچی

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری