طول سرویکس چند باشه خوبه؟

۳ پاسخ

بالای 30خوبه بالای35/36خیلی خوبه دیگ

بالای 30

من تو آنومالی ۳۷ بودم
ولی الان دیگه نمی‌دونم
همش استرس دارم اومده باشه پایین

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان جان من💙🩵 مامان جان من💙🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان آلاء مامان آلاء هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی