مامانا ارضاع شدن تو باردای مشکل داره ؟؟

۱۱ پاسخ

اگه مشکلی نداری مثلا طول سرویکست خوبه و جفت بالاست و سابقه سقط نداشتی اشکال نداره

منم رابطه دارم ارضا هم میشم نمیدونم والا اگ‌بد هم باشه

اگه مشکلی نداری تو بارداریت اصلا موردی نداره

دکتر من گفت رابطه که اگه دارید سعی کن تو هر بار خودت ارضاع نشی

نه بابا آخه چه مشگلی

نه مشکلی نداره
اگه دکتر منع نکرده

اگر مشکلی مثلاً لکه بینی طول سرویکس پایین ، جفت پایین اینا نداری دکتر گفت هیچ مشکلی نیست

نه عزیزم مشکلی نداره

باعث انقباض رحمی میشه انجام نشه بهتره

خیر مشکلی نداره

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن و دخملم مامان کارن و دخملم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی ها🩵🩷 مامان نینی ها🩵🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🌸شكوفه گيلاس🍒 مامان 🌸شكوفه گيلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری