دخترم فقط آبریزش بینی داره میتونم واکسنش بزنم؟

۲ پاسخ

نه حتما سرما خورده.....صبرکن

ن احتیاط کن خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی