داروی رفلاکس چیه؟ پدی لاک میدن معمولا؟

۲ پاسخ

نه دایمیتیکون فاموتیدین

نه اس امپروازل و شربت فاموتیدین و شیر خشک مخصوص رفلاکس یا حسلسیت ب پروتیین های گاوی

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان الی مامان الی ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان مهرسام و مرسانا مامان مهرسام و مرسانا ۱۵ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۴ ماهگی