۴ پاسخ

نفخ داره شکمش باید مدارا کنی تا بگذره مرتب قطره کولیک بهش بده که اذیت نشه

شیرخشکشو عوض کن

باد گلوشو هم وسط شیردهی بگیر هم اخرش ، شیشه شیر خوب براش بگیر مثل دکتر براون یا اونت خیلی تاثیر داره تو کم شدن کولیک و رفلاکس من خودم تجربه کردم
حالا یه روش مادربزرگ‌ها اینه دوست داشتی امتحان کن ، یکم بادیان و خوب اسیابش کن با یه حبه قندبعد از یه پارچه تنظیف رد کن که یه پودر بدست بیاری ، تو یه قاشق چایخوری اندازه دوقطره آب و ازین پودره بریز بده به نینی ببین تاثیر می‌زاره روش یا نه ، برای دختر من خیلی خوب بود

هیچ گلم این تا ۴ ماهگی هست

سوال های مرتبط