داروی رفلاکس نوزاد اسمش چیه

۲ پاسخ

هنوز زوده واسه رفلاکس عزیزم یک ماه ب بعد

دکتر ب من پودر اس امپرازول داده
ولی بچه ۴ روزه رفلاکس نداره که
اون اروغشو بگیر اوکیه

سوال های مرتبط

مامان مقتدا مامان مقتدا ۹ ماهگی
مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی
مامان 🍼 رادوین جان🍼 مامان 🍼 رادوین جان🍼 ۳ ماهگی
مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 ۱۵ ماهگی