۲ پاسخ

آره چون باید دکتر تشخیص بده خصوصا اگر پنهان باشه معلوم نیست که
من فاموتیدین و امپرازول میدم ولی فعلا فاموتیدین میدم

بخدا منم موندم دیگه دکتر بردم ساشه امپرازول داد ولی هنوز خس خس سینه و گرفتگی بینی هست

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی