۸ پاسخ

کیدیزول امپرازول عالیه

اهورا نی‌نی واقعا عالیه

فقط دایمتیکون و فاموتیدین

هیچی تاثیر نزاشت

رفلاکس همون بالا آوردنه؟؟
دخترمنم با فشار بالا میاره از دماغشم میزنه بیرون

برای کولیک فقط اهورا نی نی

برای رفلاکس کیدیزول امپرازول خوبه

کولیکز و ترنجبین

سوال های مرتبط