۵ پاسخ

من کامی کالم رو امتحان کردم خوب بوده بچم راحت آروغ میزنه باهاش و سبک میشه

سگانوز بده عالیه

گریپ میچر خوبه نرس هرویز رو بگیر

کامی کالم عالیه من هم به پسرم دادم هم به دخترم هم میدم خیلی راضیم

من گریمیچر میدادم بد نبوذ کامی کالم نمیدونم الان اسمشو شنیدم

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد🍬👶🏻💙 مامان مهراد🍬👶🏻💙 ۱۴ ماهگی