شربت اهورانینی بهتره یا کامی کالم؟

۳ پاسخ

من اهورا نینی استفاده کردم خوب بود دل دردشو همون موقع تسکین می‌داد

من کامی کالم استفاده کردم راضیم

بنظرمن کامی کالم عالیه

سوال های مرتبط