مامانا علائم رفلاکس پنهان چیه؟؟
چیکار باید کرد؟

۵ پاسخ

کیپی بینی
خس خس سینه
یه جور علائمی عین سرماخوردگی داره
چون دختر منم داشت
گهگاهی خلط داشت
دکتر باید معاینه کنه

دماغشون صدا میده سرشون به عقب هل میدن و خیلی کم بالا میارن

بعد از شیر تو بغل ایستاده نگهش دار
زیاد نخوره شیر
صدای خر خر هم ممکنه بده نفس کشیدنش

بعدم گفت زیر یک ساعت و نیم بهش شیر ندم وقتی داره تند تند میخوره سینه رو قطع کنم و بعد شیر خوردن بیست دقیقه عمودی نگهش دارم

دختر من تمام علایم و داشت بردم پیش بهترین متخصص شهرمون گفت چون وزنش افزایش داشته نمیشه گفت رفلاکس داره مهمترین علامت رفلاکس استپ وزنی یا کاهش وزنه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان ماهان🌙لنا⭐️ مامان ماهان🌙لنا⭐️ ۱۰ ماهگی
مامان پندار و دیدار مامان پندار و دیدار ۱۴ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۱۵ ماهگی
مامان hamin ❤️ مامان hamin ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان رهام و روشا مامان رهام و روشا ۸ ماهگی