گیگوز چطوره برای یبوست و نفخ

۲ پاسخ

اصلا نفخ نمیده یبوست نداره پسرم اول یروز درمیون بود الان روزی ۱ الی ۴ بار

برای یبوست خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیر جان مامان امیر جان ۱۶ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۶ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان دلا مامان دلا ۴ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی