خانما از کی بچهاتونو میزارید تو روروئک؟

۶ پاسخ

اصلا نمیزارم بچه هامو😁

نمیذاریم‌😉.

من ۵ ماهگی گزاشتم روزای اول کم بعد کم کم زیادش کردم

من از بعد واکسن 6ماهگی گذاشتم

وقتی تونست بشینه
اگه زود بزاری ممکنه کمرش آسیب ببینه

تازه گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان نیکان جانم مامان نیکان جانم ۱۷ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی