چ مارکی گرفتین خوبه
من نخریدم چون شنیده بودم ضرر داره تا خواهرم پیشنهاد دادم واسه پسرشو بهم داد گفت امتحانی استفاده کن ببین چطوره،از ۷ماهگی هرروز استفاده میکنم و دعا به جون خواهرم😄خیلی خوبه بچه سرگرم میشه منم به کارام میرسم
میگن منسوخ شده اما من هم برااولی استفاده کردم هم برااین یکی چون پسر اولم اسیبی ندید ازش خیلی بااین سرگرم میشد پسر دومم هم علاقه داره میزارم توش امااحساس خستگی کنه سریع درش میارم
من الان شروع کردم میذارم خیلی خوبه وایمیسته تو اشپزخونه کنارم
۶ ۷ ماهگی آره خیلی خوبه میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.