مامانا کی بچهاتونو داخل روروئک میزارین ...بکار میاد اصن ؟

۵ پاسخ

چ مارکی گرفتین خوبه

من نخریدم چون شنیده بودم ضرر داره تا خواهرم پیشنهاد دادم واسه پسرشو بهم داد گفت امتحانی استفاده کن ببین چطوره،از ۷ماهگی هرروز استفاده میکنم و دعا به جون خواهرم😄خیلی خوبه بچه سرگرم میشه منم به کارام میرسم

میگن منسوخ شده اما من هم برااولی استفاده کردم هم برااین یکی چون پسر اولم اسیبی ندید ازش خیلی بااین سرگرم میشد پسر دومم هم علاقه داره میزارم توش امااحساس خستگی کنه سریع درش میارم

من الان شروع کردم میذارم خیلی خوبه وایمیسته تو اشپزخونه کنارم

۶ ۷ ماهگی آره خیلی خوبه میگن

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان آیهان و آوین مامان آیهان و آوین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا ۷ ماهگی