خانما کسی توی این ماه بچش..بهش عدس پلو داده

۷ پاسخ

اره.

آره من بهش میدم خیلی دوست داره

اونایی ک دادین چجوری میپزین

من داذم ولی ببخشید اینو میگم کلا درسته عدسا رو دفع کرد

من از ۶ ماهگی دادم

من همچی میدم غذای خودمون غذای خودشو ک نمیخوره یه ذره از ما میخوره

اره خیلی مقوی

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان سیده پناه 💜 مامان سیده پناه 💜 ۱ سالگی
مامان آرن🤎🐣 مامان آرن🤎🐣 ۱ سالگی