اسم کیان چطوره؟

۸ پاسخ

کارن سته کیانه
ولی قشنگتر و جدید ترش

دخترا من از اسم شاهین خوشم اومده ولی شوهرم میگه سامی چرا من از سامی خوشم نیومد نمیخوام سامی بذاریم 😒😒

من که خیلی دوس دارم، به نظرم قشنگه

من اگ پسردار میشدم میخواستم بذارم یا کیان یا اهورا🫠

خیلی زیباست عزیزم ❤️

اسم پسرم کیان🤩

قشنگه کارن جدیدتره ولی

قشنگه😍

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی
مامان کیاناز مامان کیاناز ۱۴ ماهگی
مامان کیان 💙 مامان کیان 💙 ۹ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته چهلم بارداری
مامان نیلاونویان مامان نیلاونویان ۴ ماهگی
مامان 💙آقا کیان💙 مامان 💙آقا کیان💙 ۲ ماهگی
مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد