چطور با این تب سنج باید کار کنم🤪

تصویر
۳ پاسخ

اون دكمه اوليهsatنوشته شده اونو بزن قيافه صورت مشخص ميشه اون يعني دماي ادم اونو بزن رو پيشونيش معلوم ميشه

اونکه انگشت اشارت روشه رو باید فشار بدی

بزار رو پیشونیش حالت تفنگ😅بعد ماشه رو بکش🤣 میاد رو صفحه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی