کسی توی بارداری رفلاکس معده گرفته ؟

۵ پاسخ

از اول ماه ۵ تا الان

بله بنظرم اکثرا رفلاکس میگیرن همون سوزش معده ک میگن
منم گزفتم 😵‍💫

من از سه ماهگی تا الان مه هشت ماه هستم از رفلاکس دارم خفه میشم

آره من

من از اولش تا الان

سوال های مرتبط

مامان آوین👧نلین👩‍🍼 مامان آوین👧نلین👩‍🍼 هفته سی‌ونهم بارداری