خیلی ترشح دارم خیلی حالم دارم بهم میخوره طبیعیع؟؟

۴ پاسخ

آره دیگه هی زیاد میشه اگه بو و رنگ خاصی نداره طبیعیه.
من که هرروز پد روزانه میذارم وقتایی که دیر میرم دستشویی بیشتر میشه ترشح ها

عادیه چون چیزی واس بارداریتون نمونده

والا طبیعی ک نیست ولی هی خوبش کنی باز بد میشه من دوبار دارو خوردم بی فایده دوباره برمیگرده تو‌بارداری خیلی زیاده ژل شستشو بخر

اره منم دارم

سوال های مرتبط

مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد