دختراا من خعلی استرس زایمان دارم بهم گفتش بچت طبیعیع😢🥺

۵ پاسخ

طبیعی خیلی بهتره هیچوقت سزارین اختیاری نکن خیلیارو دیدم بچشونو از دست دادن هیچوقت همینجوری شکمتونو ندین زیر تیغ

بستگی به روحیات و بدن خودت داره من خودم اصلا دلم نمیخاد سزارین بشم و خداروشکر بچم سفالیکه چون من حاضرم همون روز درد بکشم اما بعدش عوارض سزارین تحمل نکنم

طبیعی یا سزارین ؟

میزان خونریزی زنان بعد سزارین 2 برابر زایمان طبیعی است و احتمال عفونت زنان بعد از عمل سزارین بسیار بیشتر از زایمان طبیعی است و ممکن است که پس از عمل زایمان عوارض ریوی در مادر به وجود آید و هم آغوشی مادر و نوزاد در عمل سزارین به خوبی برقرار نمیشود

👈زنی که عمل سزارین انجام میدهد 5 تا 10 روز قادر به انجام کار های شخصی خود نیست

#بارداری #زایمان #نوزاد

دکترت کیه عزیزم؟؟بیا پیش حاج شفیعها نه زیرمیزی میگیره نه چیزی هیچ اصراری هم نه به طبیعی داره نه به سزارین من که سپردم به دکترم فعلا تشخیص که داده سزارینم چون بچه فعلا نچرخیده ولی اگرم بچرخه مشکلی با طبیعی ندارم یکم که بیشتر ترسیدم کلا از زایمان ولی وقتی میسپاری به دکترت بهترین راه حل و برات در نظرمیگیره البته بستگی به دکترت هم داره .

زیر میزی به دکتر بده سزارینت میکنه

سوال های مرتبط

مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان رنا مامان رنا ۹ ماهگی