سلام مادرا. برای نوزاد 17 روزه چه شیرخشکی مناسب؟

۲ پاسخ

ببلاک خوبه معمولا روی همه بچه ها میفته

یدونه باید بگیری ببینی بهش میسازه یا نه اپتامیل یا نان میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی