و با کلی حرف و سردرد برا شماها ....
پریود شدم...🤐

۲ پاسخ

مگه میشه
اون همه فولیکول خوب
بنظرمن دفعه دیگه هیچ دارویی استفاده نکن

اره
ایشالا دفه بعد زور ک نیس ☺

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته هشتم بارداری
مامان شش ماهه مامان شش ماهه قصد بارداری
منتظر نینی آینده🩵👼🏻🩷
صبر🌱 منتظر نینی آینده🩵👼🏻🩷 صبر🌱 قصد بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ ماهگی
مامان هانیس مامان هانیس قصد بارداری