خانوما تب 37 و 2 خطرناکه

۳ پاسخ

نه از ۳۷ونیم ب بالا

نه ولی کنترل کن بالا نره

نه نرماله

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۷ ماهگی
مامان آیدا🩷 مامان آیدا🩷 ۱۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان علی ♥ مامان علی ♥ ۱۰ ماهگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی
مامان زندگی مامان زندگی ۱۶ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی