توخداجواب بدید 37:۲ تب؟

۶ پاسخ

نه نیست ۳۷/۴ به بالا تبه

نه عزیزع

عزیزم خوبه نگران نباش جاشو یکم سرد کن لباسشو کم کن ببین پایین میاد

نه ۳۸ تب هست

نه ۳۷/۵به بعد تب میشه

نه ولی مرز هستش باید مراقبت کنی تب دمای بالاتر از ۳۷ونیم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۷ ماهگی
مامان آیدا🩷 مامان آیدا🩷 ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد ۱۴ ماهگی
مامان نیک و نور مامان نیک و نور ۱۲ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی
مامان علی ♥ مامان علی ♥ ۱۰ ماهگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی