بچه ها 37/۸یعنی تب داره؟؟

۴ پاسخ

ن گلاب خنک میکنه
گااب ولرم باشه با پارچه نم دارش کن

اره عزیزم

اره ولی کمهه
اگ‌گلاب داری پاشویش کن

بله خفیف

سوال های مرتبط

مامان زندگی مامان زندگی ۱۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۷ ماهگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان روژان و ژوانا مامان روژان و ژوانا ۱۰ ماهگی
مامان آیدا🩷 مامان آیدا🩷 ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی