بچه ها 37/5
تب حساب میشه؟؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

گوگل زده بود دما بدن نوزاد تا ۲ ماهگی ۳۷.۳۸ نرماله

نه ولی ۳۷,۸
بله. تب

آستانه تب هستش

سوال های مرتبط

مامان زندگی مامان زندگی ۱۶ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان روژان و ژوانا مامان روژان و ژوانا ۱۰ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد ۱۴ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی