خانماتوروخدا تب دخترم 37/6چیکار کنم ؟؟؟؟

۳ پاسخ

لباس هاش و کم کن

خیلی بالا نیست تب نگران نباش
با گلاب و آب ولرم با پارچه نخی بکش روی شکم و پیشانی و ران پا

پاراکید بده

سوال های مرتبط

مامان آیدا🩷 مامان آیدا🩷 ۱۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی