اسم دخترم آینازع اسم اینوبزارم الناز قشنگع؟

۲۲ پاسخ

آیسان
آیلا
آیلین
اینا هم خوبن

قدیمی شده ، آیلین به نظرم قشنگه ،بازم نظر خودت مهمه

اسم دخترای منه خیلی قشنگه.

نه خیلی قدیمیه
آیلار
آیلا
آی پارا
آیلین
آیسل
آیسو
آی سون

آره ب نظرم قشنگه اگه دوس دارین اسم بچه ها باهم هماهنگ باشه

اگرم مثل ما به این فکر نیستین که هر اسمی که دوس داری بذار

چون سرنوشت بچه ها جداست آینده باهم نیستن که هر کی میره پی سرنوشتش
مثلا اسم من و خواهر و برادرم اصلا ربطی ب هم نداشت پریسا،فهیمه،محمد
محمد رفته ایتالیا برا تحصیل
فهیمه ۱۵ساله ازدواج کرده رفته جنوب زندگی میکنه
منم مشهدم


اسم پسرای من ،امیرعلی ،سینا
اسم دختر هم که دوس داشتم نیلا بود که خداخواست پسر باشن بچه هام

بنظرم فرناز قشنگه

الناز قدیمیه

ایناز
آنیا
خیلی شیکه

پریناز

قشنگه عزیزم
من که اصلا به مد و قدیمی بودن اهمیت نمیدم

همراز هم قشنگه

قدیمیه الناز
آینور، آیلین

بزارید آرزو بهم میان

اسم دختر خاله هامه

ساناز هم خیلی به ایناز من دوست دارم ساناز

آیلار
آیسان
آیلین
آدرینا
اینا بهتره

قدیمی شده
آیلار
آیماه خیلی قشنگن

به نظرم یه کم قدیمی شده

اسم منم آیناز 😀

آیسان هم خوبه ب نظرم

قشنگع الناز

قدیمی شده ب نظرم

سوال های مرتبط

مامان جوجو🩷🌷 مامان جوجو🩷🌷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان میران 👶 مامان میران 👶 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری