گيگوز شير خوبيه خانمها؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

نگرفتم ولی تعریفشو شنیدم

عالی عالیه
برای دل درد، رفلاکس ،نفخ عالیه
به علت لاکتوز بالا بچه زیاد پی پی میکنه دلش سفت نمیشه

عالیه اگه به بدن پسرت بسازه برامن اسهال شد

اگ رفلاکس نداره عالیهههه

سوال های مرتبط

مامان علی و ایلیای من مامان علی و ایلیای من ۱۷ ماهگی
مامان نیکــان مامان نیکــان ۹ ماهگی
مامان گردو 👼🩵 مامان گردو 👼🩵 ۸ ماهگی
مامان سلین و آرش🐣 مامان سلین و آرش🐣 ۱۶ ماهگی
مامان فندقی 🥰 مامان فندقی 🥰 ۱۶ ماهگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان میران مامان میران ۱ سالگی