۶ پاسخ

واژن 🥺🥺😢😢😢

یکم ماساژ بده پهلوهاتو

منم دارم اما شیاف می‌ذارم بهتر میشم

عادیه من بدترم

منم امشب برای بار دوم در طول بارداری از درد استخوان لگن و پهلو نمیتونم بخوابم،دفعه قبلی رفتم دکتر گفت مشکلی نیست تا اینکه ژرفای ظهر فرداش بهتر شدم،خدا کنه این دفعه زود تموم بشه این درد،دعا کنید

طبیعیه داره بزرگ میشه جا باز میشه برای جنین

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۱۰ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی