برای چی میگن توی بارداری نریم استخر؟

۷ پاسخ

میگن زیاد حموم هم نباید بریم خوب نیس ولی من باید هر روز دوش بگیرم وگرنه خفه میشم

برای من ممنوع کرد علتش نپرسیدم

من ۴سال پیش رفتم چندشم میشه خارش میگیرم الان دیگه حامله ام عمرن برم

واقعا حالا واجبه بری تو این استخراااوالا الان مردم سالمش ازترس زگیل تناسلی نمیرن وای به حال بارداش فک کن یهولزبخوری بیفتی تق یاتواون آب بعضی خانم هاوایمیسن به بدن خودشونوسایدن اون آب بره تودهنت یایهوفشارت بره بالاتنگی نفس شی عمومیه اگ کسی مریض باشه چی امااگ توخونه شخصی داری بازم مشکلی نیست اماازبس این بچه های الان نازک نارنجی شدن هاابهتره همونم نری 😀

اتفاقا تا جایی ک من در موردش خوندم فواید استخر رفتن ت بارداری خیلی زیاد فقد سونا و جکوزی ممنوع

هم واسه عفونت هم نرم شدن دهانه رحم هم زمین نخوری یه وقت هم یه عده ممکنه فشار خونشون بالا بره

کی گفته؟ دکتر من کفت برو

سوال های مرتبط

مامان دنیز 🤰🏼 مامان دنیز 🤰🏼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهربان مامان مهربان ۷ ماهگی
مامان آقاکارن😍 مامان آقاکارن😍 ۴ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی و آرتمیس مامان علی و آرتمیس ۴ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد