خانما برای سرفه چی مصرف کردین توی بارداری

۶ پاسخ

شربت دیفن هیدرامن قر،قره کن تف کن بیرون .یا آب نمک قر ،قره کن

ببین من داشتم میمردم با سرفه های شدید هیچ دارویی جواب نمیداد فقط چند شب انار درسته گذاشتم رو شعله پخش کن داخلش کامل پخت خوردم معجزه کرد

والا بمن دیفن داد سرم زد خوب نشدم اخرم دکترم بهم چرک خشک کن داد خوردم خوب شدم داشتم میمردم از سرفه دیگ

دیفن هیدرامین ساده،میتونی یه قاشق بخوری

آبلیمو عسل خوردم خیلی خوب بود
آب نمک غرغره کردم
با آبلیمو زنجبیل نبات وآبجوش خیلی بهتر شدم

یه قاشق نشاسته بریز تو لیوان یخورده آب سرد بریز در حدی که فقط نشاسته حل بشه،بعد آب داغ بریز و بخور.واسه سرفه خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان پریزاد مامان پریزاد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بلوط🌰 مامان بلوط🌰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین ۵ ماهگی
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد