۹ پاسخ

نرماله گلم من ۳۰ هفته ۱/۲۰۰ بود دکترم گفت ۳۰۰ کمه

منم سی هفته همین بود دکتر گفت نرمال

عالیع من ۱۴۰۰ بود گفت یمقدار کمه

من 30 هفته 3 روز 1800 بود

من۳۲هفته رفتم۱۷۱۷بود دکترگفت کمه

مال منم دقیقه همین بودوزنش

من ۳۰هفته رفتم سونو وزن۱٫۴۵۰ یکم کمه

ماه اخری کله پاچه بگیر دوسه بار درست کن بخور کم کم بخور خیلی عالی

خوبه عزیزم عالیه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میراث🦋💙 مامان میراث🦋💙 ۱۰ ماهگی