چجوری تست. هویج بگیرم

۲ پاسخ

3روز بدش اگه اسهال دلدردچیزی نشد مشکلی نداره بروسراغ بعدی

هویج بزار بخارپز بشه
روز اول به اندازه ی قاشق چایخوری بهش بده
اگ دیدی اوکی بود دیگ از روز بعد بیشتر بده
چون هویج حساسیت زا نیست
نمیخواد سه روز تست بگیری
اگ ی ماده غذایی حساسیت زا بخوای بدی باید سه روز همون مقدار مواد غذایی رو بدی واکنش هارو چک کن اگ حساسیت نداشت بعد 3روز دیگ اوکیه

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 ۹ ماهگی
مامان حامین🩵👶🩵 مامان حامین🩵👶🩵 ۱ سالگی
مامان حامین🩵👶🩵 مامان حامین🩵👶🩵 ۱ سالگی
مامان علی 🧸 مامان علی 🧸 ۱ سالگی