خانما نظرتون راجب گل مغربی چیه؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

تاثیر داره رو دهانه رحم ولی برای هرکسی متفاوته و جدا از اون بچه ی اول چون کانال زایمان رو باز میکنه بچه ی دوم راحت تره کارش . یعنی هم مغربی تاثیر داره هم بچه دوم بودن

عزیزم من دکترم سر پسرم بهم داد استفاده کردم
ولی من سزارین اورژانسی شدم

کپسول گل مغربی رو برای باز کردن دهانه رحم استفاده می کنن

فکر نمیکنم همچین چیزی درست باشه

استفاده نکن عزیزم هرچی میبینی باور نکن

برای بعضی ها درست عمل میکنه
ممکنه همین کار رو انجام بده
ولی برا بعضیا خطرناک باعث خونریزی شدید بعد زایمان ،یا از بین رفتن رحم میشه
باید دکتر تشخیص بده

سلام من سر پسرم از ۳۸هفته استفاده کردم اما ۴۱ هفته به دنیا اومد یعنی من ۳هفته کامل استفاده کردم و ۱۲ساعت هم درد کشیدم🫠

من موقع زایمان قبلم ماما واسم تجویز کرد از ۴ روز قبل زایمانم مثه شیاف استفاده کردم دهانه رحممو یکم نرم کرد ولی اصلا تاثیری تو درد و باز شدن دهانه رحم نداشت جونم بالا اومد بعد ۱۶ ساعت درد کشیدن، بچم دنیا اومد

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلدا🎀💕 مامان ایلدا🎀💕 ۱۲ ماهگی
مامان لنا❤️ مامان لنا❤️ ۳ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۸ ماهگی
مامان آوا🩷 آرن💙 مامان آوا🩷 آرن💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان Mahani 💙 مامان Mahani 💙 ۵ ماهگی
مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ام بارداری
مامان لیانا 🤱🏻🎀 مامان لیانا 🤱🏻🎀 ۸ ماهگی