۴ پاسخ

دیگه توکه درد داری استرس هم داری برو آنومالی

وای منم توی واژنم درد میکنه نگران شدم

عزیزم نهاوند سونو ودکترخوب داره یانه؟ دستگاه که بچه بذارن توش چی؟

منم به خدا

سوال های مرتبط