۶ پاسخ

جلو بهتره

فرقی نداره

میشه درخواست دادم قبول کنید

فرقی نمیکنه

از جلو خصوصا اگر هدف بالا رفتن سرویکسه، چون جذب مویرگای توی وازن میشه و سریعتر عمل میکنه

به من دکتر گفت از پشت

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 🩵💙 مامان گل پسرام 🩵💙 ۳ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌ونهم بارداری