سلامخواهرا طبیعی سختتره یا سزارین

۱۰ پاسخ

جفتشون سختن بستگی داره تو چی بخوای
منکه میخوام بعد زایمان دیگه راحت شم یعنی سردرد و بخیه شکم و اینا نداشته باشم هم بچه داری کنم هم درد زیاد بکشم
واسه همین طبیعی رو انتخاب میکنم

بنظرم سزارین سخته، چون طبیعی دردش همون لحظه س ولی سزارین تا زنده ای اثارش هس، و اینکه تصورشو بکن ک رحم رو برش میدن، کدوم عضو بدن برش بخوره مث قبل میشه؟! من اینارو ب عنوان کسی ک سزارین کرده میگم

بستگی به بدن هر کس داره نمیشه قطعی بگی طبیعی سخته یا سزارین

طبیعی طبیعت بدنه زنه و خب سختی خودشم داره، ولی سزارین هم در صورت بریچ بودن بچه و عوامل خاص دیگه یه راه زایمانه دیگ ☺️

من طبیعی انتخاب کردم

هردوش🤣😂

هرکی یه چیزی میگه باید خودت یکیش را تجربه کنی که ببینی خوبه برات یا نه

هردو اندازه خودش

سلام . هرکدوم سختی خودش رو داره نمیشه گف کدوم راحت هس کدوم سخت هس

ب نظرم طبیعی خیلی سخته

سوال های مرتبط

مامان توراهی مامان توراهی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان 🐣ساحل🧸 مامان 🐣ساحل🧸 ۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری