جفتشون سختن بستگی داره تو چی بخوای
منکه میخوام بعد زایمان دیگه راحت شم یعنی سردرد و بخیه شکم و اینا نداشته باشم هم بچه داری کنم هم درد زیاد بکشم
واسه همین طبیعی رو انتخاب میکنم
بنظرم سزارین سخته، چون طبیعی دردش همون لحظه س ولی سزارین تا زنده ای اثارش هس، و اینکه تصورشو بکن ک رحم رو برش میدن، کدوم عضو بدن برش بخوره مث قبل میشه؟! من اینارو ب عنوان کسی ک سزارین کرده میگم
بستگی به بدن هر کس داره نمیشه قطعی بگی طبیعی سخته یا سزارین
طبیعی طبیعت بدنه زنه و خب سختی خودشم داره، ولی سزارین هم در صورت بریچ بودن بچه و عوامل خاص دیگه یه راه زایمانه دیگ ☺️
من طبیعی انتخاب کردم
هردوش🤣😂
هرکی یه چیزی میگه باید خودت یکیش را تجربه کنی که ببینی خوبه برات یا نه
هردو اندازه خودش
سلام . هرکدوم سختی خودش رو داره نمیشه گف کدوم راحت هس کدوم سخت هس
ب نظرم طبیعی خیلی سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.