🔴🔴🔴🔴طبیعی یا سزارین

۲۸ پاسخ

طبیعی

صد در صد همه تلاشمونو بکنیم طبیعی خیلی بهتره

طبیعی

هر کدوم که بدنت کشش داشته باشه و دکتر تشخیص بده
یکی میتونه طبیعی زایمان میکنه یکی نمیتونه طبیعی زایمان کنه میبرن سزارین...

طبیعی دوس دارم اما میترسم عضلات داخل واژنم شل بشن

طبیعی😊

قطعا طبیعی

احتمالا طبیعی کنم

زور دادن خیلی سخته

خانوم های هم هفته من بچه شما هم کمتر تکون میخوره

پسره یا دختر

مهسا خانوم شما چندتا بچه داری

واسه منم دکتر نگفته سزارین یا طبیعیه

شایدم یکی کافی باشه

یکی تازه زایمان کرده بیمارستان امام سجاد میگن سزارین بوده براش ماما خصوصی گرفتن

دوستان ماما خصوصی رو برای طبیعی میگیرن یا سزارین

صد در صد سزارین

هر کدوم جای خودش باید باشه ،طبیعی خیلی خوبه سزارین هم عالیه اما هر کدوم در هر بدن توی شرایط مختلف فرق داره

هنوز دکتر چیزی نگفته🙂

سزارین

سزارین راحت تره ولی باید کلی هزینه کرد

سزارین

یکی یا دوتا

نمیدونم🙁

منم موندم طبیعی کنم یا سزارین

سزارین

سزارین

سزارین قطعا

سوال های مرتبط

مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان مهلا مامان مهلا ۴ ماهگی
مامان 🐣ساحل🧸 مامان 🐣ساحل🧸 ۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی