سزارین یا طبیعی؟

۲۱ پاسخ

فقط سزارین. از فکر به طبیعی هم میترسم

بنظرم طبیعی

من بچه اولم سزارین شدم الان بچه دوم پدرم در اومد استراحت مطلق و بچه پایین بود و دردهای زایمان زودرس از هفت ماهگی داشتم که همه از عوارض سزارین هستش

طبیعی،خدا کنه بچم یاری کنه

سزارین

سزارین

سزارین

صد در صد سزارین

چقدر سزارین انتخاب کردن 😅بنظرم بچه اول رو طبیعی بیارین بعدا سزارین

طبیعی بودم
ولی اگه برگردم عقب هیچوقت انتخابش نمیکنم راضی نبودم

طبیعی با بی حسی اپیدورال احتمالا

بعد اینکه بچه به دنیا اومد همه ی درد ها تموم میشه پس طبیعی

سزراین این دیگه پرسیدن داره نه دردی بعدش درد نیس

بستگی به شرایط بدنی و روحیت داره به حرف کسی گوش نکن ببین خودت کدوم اکی تری

سزارین👌

من که موندم کدومو انتخاب کنم🤷🏻‍♀️همین دیشب هم من پرسیدم😂

بااینکه دوبارتجربه کردم بازم طبیعی ترجیح میدم به سزا ین

سزارین

سزارین

از هردوش میترسم😮‍💨

سزارین

سوال های مرتبط

مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان مهلا مامان مهلا ۴ ماهگی
مامان 🐣ساحل🧸 مامان 🐣ساحل🧸 ۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی