سزارین یا طبیعی ؟

۱۵ پاسخ

با ذکر دلیل بیان کنید

من چون خواهرام طبیعی بودن،کلی بخیه خوردن کلی زجر کشیدن تا ۱۰ روز نمیتونستن درست بشینن ولی زن داداشم که سزارین بود زودسرپاشد قطعا سزارین

طبیعی

فقط سزارین. اونایی که میگن بعد طبیعی راحت پامیشی کاراتو میکنی همش الکی ، طبیعی ها هم از پایین کلی بخیه خوردن نه میتونن بشینن نه بخوابن نه ببخشید راحت دستشویی برن از سوزشش همشون هم باید یک هفته رو استراحت کنن.

سزارین چون توی خودم طبیعی نمیبینم

سزارین ...چون میترسم از طبیعی

صددرصد طبیعی چون زودتر سرپا میشی به بچه میرسی

طبیعی

من سزارین انتخاب کردم چون در توان خودم نمیبینم ک طبیعی زایمان کنم
ببین اگه فک میکنی میتونی و توان داری طبیعی

به نظر من طبیعی دردش قابل تحمله بعد از زایمان زود بلند میشی و میتوتی کاراتو بکنی مضایاش هم کمتره

ایشالله اگ خدا بخاد سزارین

طبیعی انشالله

اگه نمیترسی طبیعی بهتره من میترسم میخوام سزارین شم

ب نظر من طبیعی

طبیعی بودم

سوال های مرتبط

مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان مهلا مامان مهلا ۴ ماهگی
مامان 🐣ساحل🧸 مامان 🐣ساحل🧸 ۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی