طبیعی یا سزارین؟

۲۲ پاسخ

طبیعیییی
توکه لگنت خوبه اشتباه نکن

طبیعی بهتره واسه یه عمرت سزارین انتخاب خوبی نیس

طبیعی

سزارین

من سزارین اختیاری رفتم
از درد خودمو باختم حال روحیم هنوزم بهم ریختس
سه شبه راحت میخابم کابوس نمیبینم
خیلی سخت بود خیلی 💔😞

قطعا طبیعی

طبیعی

طبیعی

سزارین

طبیعی

بشدت سردرگمم و اصلا نمیدونم باید چکارکنم

بدون شک سزارین

تو همچنان درگیری بابا میخوای طبیعی بکنی دیگه تمرکز کن روش ول کن سزارین و بدنت و‌شرایطتت اوکی برو بیخیال بقیه

صد در صد سزارین

دوتاشو کشیدم سزارین درد نداشت ولی من خیلی دوست داشتم دومی هم طبیعی میبود

ببین هر دوش درد داره.
طبیعی حتی بعد از زایمانم خیلی درد داری ، چون بچه بدنیا اوردی و پاره شدی ، ۱۰ روزی درد داری.
اگرم بخیه خورده باشی بیشتر درد داری ، من دوستم ۴۰ تا بخیه خورد تا ۸ ماه درد و سوزش داشت. هموروییدم گرفت.
در صورتی برو زایمان طبیعی ک بلد باشی زور بزنی و بدنت اماده باشه.
سزارین ۱۰ روز درد داره و بعدش خوبی

من دو روزه طبیعی زایمان کردم

طبیعی

سزارینننن
من طبیعی بودم لعنتتتت بهششش
هنوز کلی درد دارم میمیرم و زنده میشم

قطعا سزارین

من طبیعی ام،،، ولی دیگه انقد خستم ک طبیعی و سزارین برام مهم نیست،،، روحیه داغووون، وزنم رفته بالا نمیتونم دو قدم راه برم، دل درد و کمر درد اخر شبا و...

قطعا سزارین

سوال های مرتبط

مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان سِلما مامان سِلما ۹ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان مهلا مامان مهلا ۴ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد