سزارین یا طبیعی

۱۸ پاسخ

100درصد سزارین

صد در صد سزارین

منم مونده بودم و اول گفتم برم طبیعی ولی وقتی به اینش فکر کردم که باید منتظر شروع دردهات باشی و شاید تا چهل هفته حتی بیشتر زمان ببره و درد باز شدن دهانه رحم به کنار.. اینقد دستمالیت کنن و هی معاینه پشت معاینه در نهایت هم کلی پارگی و بدوزنت و شاید بعدش دیگه مثله قبل نباشی و شاید افتادگی رحم پیدا کنی ...گفتم سزارین هرچی باشه بهتره .. و رفتم دنبال سزارین
ولی بازم به انتخاب خودت و شرایط و توانایی بدنیت بستگی داره
ببین من نه پیاده روی می‌تونستم بکنم نه تونستم ورزش کنم شوهرمم رابطه برقرار کن نیست و تهش باید میرفتم معاینه تحریکی و این اصلا باهام سازگار نیست فعلا ک سختی سزارین رو به جون خریدم و از اینکه خدایی نکرده توی طبیعی بچه رو بد بیارن دستی پایی رو بکشن یا حتی در نهایت طبیعی نتونم بشم و با کلی درد بازم سزارین بشم منصرف شدم از طبیعی .
انشالله که سزارینم خوب باشه و بچم به سلامتی دنیا بیاد
همچنین برای شما انشالله راه درست رو خدا بیاره توی دلت

بدون شــک سزارین
عالیهههههه

سزارین. طبیعی عوارضشو تا پیریم نشون میده

بدن با بدن متفاوته هیچ عوارضی واسه من نداشت حتی یک سردرد

طبیعی... سزارین عوارضش زیاده

انتخاب من طبیعیه. هفت هشت تا از دوستام تو چند ماه گذشته زایمان کردن و چیزی که دیدم طبیعی خیلی بهتر بود

من طبیعی بودم خیلی راضیم اینکه بتونی خودت راحت کاراتو کنی بچتو بغل کنی خیلی خوبه تا با شیاف خودتو سرپا نگه داری

طبیعی دردش خیلی بده ولی همین که بچه اومد بیرون راحتی فقط لامصب درده قبلشه که قابل تحمله بخاطر بچه باید تحمل کرد

طبیعی صد در صد

من تجربه طبیعی دارم دردش وحشناکه بعدش راحتی ولی سز بعدش اذیتی

بستگی به روحیه خودت داره

طبیعی ترجیح میدم

طبیعی نهایتش یکروز اذیت میشی

من تجربه سزارین دارم بنظرم طبیعی بهتره

سزارین اختیاری رفتم نمیگم راحت وای فک کنم بهتر از طبعیی

نمی‌دونم منم موندم 🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان مهلا مامان مهلا ۴ ماهگی
مامان 🐣ساحل🧸 مامان 🐣ساحل🧸 ۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی