قطعا طبیعی
قطعا سزارین
با توجه به تجربه خودم و اطرافیانم قطعا سزارین 😁
سزارینننن
صددرصد سزارین چون من درد طبیعی کشیدم خیلی بد بود
طبیعی بهترین چیزه منم رو شکمخیلی حساسم نمونه به خاطره اون طبیعی میرم
صد در صد طبیعی انتخابمه
بازم برگردم به عقب میگم طبیعی
طبیعی
منی که تحمل درد ندارم سزارین انتخابمه🥺
من که طبیعی
صدبار دیگم برگردم عقب بازم سزارین😄
من طبیعی یه بار زایمان کردم خیلی اذیت شوم ..ولی بازم انتخابم طبیعیه
البته اینو بگم که زایمان طبیعی خیلی انگولک میکنن که درد و تحملش از درد زایمان سخت تره
اینجوری ک خودمو میشناسم قطعا سزارین
هر کدوم مزایا و معایب خودش رو داره و هرکس بسته به بدن و تحمل دردش نوع زایمانش رو انتخاب میکنه من هر دو تا بچه هامم طبیعی دنیا آوردم و راضی بودم نه اینکه درد نکشیده باشم اتفاقا خیلیم درد کشیدم ولی خب تحمل دردم بالاست سر اولی هم برش خوردم هم بخیه دومی تایم درد کشیدنم کوتاه بود و دهانهی رحمم سریع فول شد برش نخوردم فقط یه پارگی کمی داشتم که اونم با یه دونه بخیه اوکی شد اینم بگم که اون یه دونه بخیه رو بدون آمپول بی حسی زدن🥲😅
من درد طبیعی کشیدم خیلی بد زا بودم..اذیت شدم تا 40 روز افتاده بودم
دومی رو میرم سز
من سزارین شدم دردش واقعا وحشتناکه الان ۱۱ روز گذشته بازم درد دارم از داخل اون روزای اول که خدا فقط ب دادت میرسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.