سرلاک خوری ویکر کسی خریده راصی هستید

۲ پاسخ

من چيكو دارم خوبه..
دوتا قاشق داره يكي سيليكوني يكي هم پلاستيك غيرقابل انعطاف

من اصلا استفاده نکردم

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۱ سالگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان گردو💙 مامان گردو💙 ۱۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۱ سالگی
مامان قاصدک مامان قاصدک ۹ ماهگی
مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی