دوستان آنومالی دو باید تو ۱۷هفته انجام بشه

۳ پاسخ

تو ۱۸هفته بری بهتره چون ی موقع خدایی نکرده نتونن چیزی رو ببینن دوباره برات سونو مینویسن تو هفته کم بری ها ولی من رفتم گفت ۱۸بیا ک دقیق باشه وگرنه زود بری ی چی میگن استرس میگیری

۱۶ تا ۱۸ هفته

نه ۱۸

سوال های مرتبط

مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری